Israel

חופשה בצפון בצל הקורונה

אחרי תקופה ארוכה של בידוד בבית בה לא יכלנו לצאת החוצה לטייל בארץ ובטח לא לטוס לח”ול. עבדתי על מסלולים והרכבתי ימי כיף ברחבי הארץ ליום שאחרי הקורונה.
ברגע שקצת הקלו בהנחיות והתחלנו לחזור לאט לשגרה, הרגשתי שאני חייבת קצת אוויר וחזרתי לטייל בהתאם להנחיות. 
החלטתי בתקופה הקרובה לסקר לכם כל מיני מקומות ברחבי הארץ שלגמרי שווים ביקור. כולנו רוצים כבר לצאת מהבית ולחזור לטייל ובבלוג הזה אספתי לכם את מיטב המקומות היפים והמומלצים שפתוחים ב”תקופת הקורונה” ולגמרי שווים ביקור! למען האמת שלא יוצא לי הרבה לטייל ברחבי הארץ והתקופה הזו היא הזדמנות מצוינת בשבילי להגיע למקומות הכי יפים בישראל שנמצאים ממש מתחת לאף שלנו במרחק נסיעה!
אז החלטתי להתחיל את המסע שלי בארץ דווקא בצפון כי משהו בשקט וברוגע שם משך אותי והייתי צריכה רגע של מנוחה לפני החזרה לשגרה ולעבודה.  בטיול הקצרצר שלנו (יומיים) הגענו לאזור משגב ולאזור מושב רמות. נכון להיום רוב המקומות עדיין סגורים (בתי מלון, מסעדות, אטרקציות רבות) ובבלוג הפעם יש דגש דווקא על המקומות שפתוחים “בתקופת הקורונה”.

כמה המלצות חמות ומקומות מהממים שאסור לכם לפספס בטיול שלכם לצפון :

המלצה מספר 1: צימרים בקתות עץ בלבן
אחרי הרבה זמן שאני ורועי לא היינו בצימרים כי פחדנו ליפול על צימר לא מוצלח, הגענו לבקתות עץ בלבן ולא התאכזבנו! במרחק שעה נסיעה מחיפה חיכתה לנו בקתה מהמממת וקסומה וברגע אחד שכחנו את כל התקופה המעייפת בבית. הבקתות במתחם מציעות אירוח ברמה גבוהה ומפנקת ומעוצבות עם שיק מטורף, מרווחות מאוד, מציעות אווירה פרטית ואינטימית וצופות לנוף הכי מדהים שיש- הנוף של הכנרת.
כשהגענו למקום חיכתה לנו בקתה מאובזרת, ממוזגת, בקבוק יין על השולחן ומכונת אספרסו- בדיוק מה שהיינו צריכים אחרי נסיעה ארוכה. 
הצימר היה סופר מפנק וארוחת הבוקר הייתה מדהימה! ישבנו במרפסת המשקיפה לנוף הכנרת ואכלנו את ארוחת הבוקר שהגיעה עד הבקתה שלנו בדיוק בשעה שהזמנו. ארוחת הבוקר כללה חביתה עם ירק, שקשוקה, גבינות, לחמים, מאפים ואפילו אבטיח- בקיצור פינוק אמיתי. המקום מציע המון פינות ישיבה, מיטות שיזוף ובריכות (בחלק מהמתחמים בריכות משותפות ובחלקם בריכות פרטיות). 
 
חשוב לציין שיש מספר מתחמים במקום והוא מחולק לפי סגנונות שונים וכל מתחם מציע אווירה קצת שונה- המקום מתאים גם לזוגות וגם למשפחות ואפילו ידידותי לכלבים! במתחם יש 15 בקתות המתאימות לזוגות ולמשפחות, המחולקות למתחם ה- View,  מתחם ה-HOME למשפחות, מתחם סוויטות לזוגות  ה-Boutique, ומתחם לזוגות נוסף Chateau Provence .
מיכל מנהלת המקום המקסימה עמדה לרשותנו בכל בקשה, במידה ואתם מעוניינים בארוחת ערב, אטרקציות באזור היא מסייעת ומקשרת למקומות ואטרקציות בהתאם לבקשות שלכם. אנחנו החלטנו להצטייד בבשרים ולעשות מנגל בצימר, שזו גם אופציה והמקום מותאם לכך, מאובזר ומאפשר זאת (במיוחד שחלק מהמסעדות סגורות בתקופה הזו). 
* למעוניינים: ניתן לעשות אירועים וימי הולדת במקום ויש מתחם גדול ומרווח ושטחים גדולים המאפשרים אירוח של קבוצות במקום. 
* לא חובה לבוא ללילה, יש אפשרות להגיע ליום כיף מפנק במקום ולשלב טיפול ספא, ארוחת בוקר, ואטרקציות כמו רכיבה על סוסים, פיקניק בחיק הטבע או לשלב מנוחה של כמה שעות בדרך אל מהצפון, לביקור בחרמון או בעמק החולה.

קיבלתי כמה הודעות באינסטגרם לגבי עלויות ומחירים של הצימר אז מפרטת לכם כאן. 
מחירים :
מתחם HOME או Chateau Provence- אמצע שבוע 750 ש”ח, בסופ”ש 1300 ש”ח.
מתחם View- אמצע שבוע 850 ש”ח, סופ”ש 1400 ש”ח. 
מתחם Boutique- אמצע שבוע 1200 ש”ח, סופש 1600 ש”ח
* המחירים הם ללילה ולזוג.
* בסופש ההזמנה הינה למינימום שני לילות.

מוזמנים לבקר באתר ולהתרשם מהמתחמים ומהתמונות של החדרים ולבחור את מקום האירוח שאתם הכי מתחברים אליו- חשוב לציין שאחרי בדיקה, התמונות באתר מדויקות ומשקפות בדיוק את מה שאתם מקבלים.  ניתן לבצע הזמנות גם באתר של בקתות עץ בלבן באופן ישיר וגם לבצע הזמנה בטלפון.הלינק לאתר >> https://www.biktabelavan.com/

ובמיוחד בשביל הקוראים של הבלוג- השגתי לכם הטבה מושלמת!!! בגלל שאהבתי בטירוף את ארוחת הבוקר במקום- הטבה שווה ובלעדית באהבה ממני אליכם עם קוד קופון NITZ2020 תוכלו לקבל באירוח שלכם בבקתות עץ בלבן ארוחת בוקר סופר מפנקת לבקתה שלכם! בקיצור שווה! 

המלצה מספר 2:  יקב לטם אורגני- לחובבי היין
בדרך לצימר עצרנו ביקב לטם אורגני, שלמען האמת אני מחכה כבר הרבה זמן להגיע אליו אחרי ששמעתי המלצות רבות על המקום. בהגעה ליקב, יניב בעל המקום ערך לנו סיור קצר במקום והסביר לנו על תהליך ייצור היין המרתק המתרחש ביקב. יקב לטם הוא בין היקבים היחידים בארץ שהם ארגניים ויש דגש על תהליך ייצור אורגני בו הענבים גדלים ללא ריסוסים וללא הדברה- ישנה הזנה אורגנית של הענבים. מדובר על תהליך מאוד מיוחד שמשלב את הנושא האורגני ואת האנרגיות של המוזיקה- יש במקום מוזיקה מיוחדת מתנגנת ליין 24/7 במטרה להשרות אנרגיות חיוביות. 
בקיצור, מושקעת מחשבה בכל תהליך הייצור !
יקב לטם מייצר יין למעלה מ20 שנה והמקום הנוכחי קיים כבר 11 שנים. המתחם גדול במיוחד ומתאים גם לאירועים, חגיגות וימי הולדת וניתן לשבת באוויר הפתוח המשקיף לנוף פשוט מדהים. 
יש אפשרות במחיר של 50 ש”ח בלבד לעשות סיבוב טעימות של עד 10 סוגי יינות המיוצרים במקום וסיור קצר במקום הכולל הדרכה. המקום מציע גם ארוחות ואווירה מעולה. 
* חשוב לציין שהיקב חזר לפעילות ופתוח לקהל הרחב ובאופן קבוע פתוח גם בסופי שבוע.
*בימי חמישי בערב יש תפריט “ספיישל” ולפעמים יש הופעות במקום- שווה להתעדכן טרם ההגעה למקום (לוח ההופעות מעודכן בעמוד הפייסבוק של היקב).  

המקום מציע חוויה ייחודית ואווירה מדהימה. אז אם בא לכם עצירה קטנה, טעימה וכיפית בדרך  להתרעננות- יקב לטם לגמרי המקום בשבילכם! מומלץ!

המלצה מספר 3: מצפה אופיר 
ממש בקרבת מקום למושב רמות נמצא מצפה אופיר, נקודת תצפית מדהימה לכנרת. יש שולחנות ופינות ישיבה במקום, אחלה מקום לעצירה כיפית לפיקניק. תצטידו איתכם בשקיות ותשמרו על הנקיון, יש פחים במקום תשמרו עליו נקי!
* יש חניה במקום והוא נגיש לנכים.

בימים האחרונים נפתחים עוד ועוד מסלולים מקסימים שאפשר לטייל בהם בצפון בכלל ובאזור מושב רמות בפרט. יש להתעדכן בימים אלה בתקופת הקורונה באתרים ובמסלולים שפתוחים בהתאם להנחיות ולהזמין ביקור מראש באתר:

שמורות טבע וגנים לאומיים

אנחנו רצינו מאוד לעשות מסלול אך נאלצנו לצערי לבטל בעקבות עומס חום כבד (44 מעלות!!) שלא איפשר לנו לצאת לטייל. 
מסלולי הליכה/ מקורות מים כיפיים שנמצאים בקרבת מקום: שמורת טבע מג’רסה, פארק הירדן, נחל יהודיה וכמובן הכנרת שנמצאת מרחק נסיעה קצרצר. 
יש מקומות ומסלולים נוספים באיזור שעדיין לא פתוחים לקהל (בגלל תקופת הקורונה) אבל שווה להתעדכן כל הזמן בהנחיות ובחדשות באתר של רשות הטבע והגנים יכול להיות שהם יפתחו בהמשך שווה לעקוב: שמורת טבע נחל המשושים, המפל הלבן….

ביקרתם באחד מהמקומות שהמלצתי בבלוג?? איזה כיף! תייגו אותי באיסטגרם nitzan_avital שאראה ואפרסם אתכם אצלי בסטורי!

You Might Also Like...

No Comments

    Leave a Reply