Israel

יומיים ללא הפסקה בתל אביב

חודש אוגוסט 2020 המיוחל הגיע, סיימתי את התואר הראשון שלי בפסיכולוגיה וחינוך אחרי כמה שנים באוניברסיטה הפתוחה , עזבתי את העבודות שעבדתי בהן עד היום ותיכננתי לקחת לי חופשה קצרה במקסיקו. הקורונה הגיעה לחיינו והייתי צריכה לחשב מסלול מחדש ולשנות את התוכניות שלי ותל אביב נראתה לי היעד המושלם להגיע אליו. עיר שביקרתי בה כל כך הרבה פעמים, למטרות בילויים, צבא ועבודה. הפעם הגעתי במטרה קצת שונה, לסקר לכם את האטרקציות והמקומות הכי מיוחדים בעיר- שאסור לכם לפספס! הגעתי עם חברה שלי יעל ליומיים כיפיים בתל אביב ואספתי לכם את ההמלצות הכי שוות ואפילו רעיונות מיוחדים לימי הולדת, ימי כיף ואירועים מיוחדים.

המלצה מספר 1: טיסה במסוק מעל שמי הארץ עם Israel Unlimited
הכי קרוב לחו”ל…. מי לא התגעגע לתחושה של טיסה? אחת מהאטרקציות הכי מיוחדות שיצא לי לעשות בתקופה האחרונה. חיכיתי לטיסה הזו הרבה זמן והיא התבטלה כל פעם בגלל ההגבלות של הקורונה, סוף סוף הגיע הרגע וזה ייצא לפועל! יום שישי בבוקר התעוררנו מוקדם לחוויה מיוחדת בטירוף- טיסה במסוק עם חברת Israel Unlimited בראשותו של אביב המקסים. נסענו בשעה 8.30 בבוקר למנחת בראשון לציון שם קיבל את פנינו הטייס אבנר, אחרי הכנות של הצוות ואחרי כמה תמונות במקום יצאנו לדרך! הייתי כל כך הרבה פעמים באוויר, בטיסות במטוסים, בצניחות ומה לא… במסוק זו הייתה הפעם ראשונה שלי והייתה חוויה מרגשת ומלהיבה מאוד עבורי! רגע לפני ההמראה קיבלנו אוזניות כדי לתקשר אחד עם השני במהלך הטיסה (בגלל הרעשים החזקים של המסוק). אחרי בערך 20 דקות של טיסה מעל שמי הארץ, כמה פעלולים כיפיים באוויר ותצפית לנופים מדהימים נחתנו בכפר אוריה בסמוך לירושלים. במקום הנחיתה חיכה לנו אביב המקסים שקיבל אותנו בהתרגשות ועם המון אנרגיות חיוביות וסיפר לנו על המקום בו אנחנו נמצאים. אביב הסיע אותנו לבית המדהים של נירית ושלומי בכפר אוריה שם חיכה לנו שולחן מלא בכל טוב, בשתייה קלה, אלכוהול ונישנושים. נירית ושלומי אירחו אותנו ביקב הבוטיק שלהם בביתם, שלומי סיפר לנו על היקב שבבעלותם וטעמנו את היינות המעולים במקום. בסיום התפנקנו בשעתיים בבריכת אבן מדהימה שהייתה במקום. את כל היום המדהים הזה אירגן לנו אביב שבבעלותו החברה Israel Unlimited . עלות של יום כזה כולל הכל 850 ש”ח לאדם. 
Israel Unlimited מארגנים חוויות ישראליות בלתי נשכחות בהתאם לגילאים, אופי ומטרת הטיול והאירוע ומארגנים טיולים בארץ בניחוח של חו”ל, טיסות מסוק לאירועים מיוחדים, ימי הולדת, הצעות נישואין ואפילו אם סתם בא לכם להתפנק בשישי כיפי. מלבד טיסות במסוק מעל שמי הארץ מוצעים סיורים מעניינים ומגוונים באזורים שונים ברחבי הארץ כדוגמת סיורי אינסטגרם מיוחדים שמתאימים גם לבלוגרים וגם לחובבנים, בסיורים אלה אביב יקח אתכם למקומות הכי מיוחדים וסודיים במדבר יהודה או במישור החוף על פי בחירתכם בליווי של צלמים ורחפנים, תלמדו איך לצלם ולערוך תמונות ותגיעו למקומות שאנשים לא מכירים,Israel Unlimited  מציעים גם מסעדת שף בטבע במדבר לצד תצפית יפייפיה וארוחות פרטיות עם שף בטבע- אדיר לגמרי!  
מספר הטלפון של אביב ליצירת קשר, הזמנות ופרטים נוספים: 0506464540
אתר אינטרנט: http://www.israelunlimited.com/

המלצה מספר 2: סיור קולינרי עם shuk eat
חוויה מדהימה באווירה תל אביבית אמיתית. ביום חמישי בבוקר יצאנו לסיור קולינרי בשוק הכרמל בהדרכתו של נמרוד. טעמנו את המאכלים הכי טעימים והכרנו את בעלי הבסטות ,המעדניות והמסעדות עם הסיפורים המרתקים שלהם. נמרוד מדריך את הסיורים הקולינריים כבר 5 שנים והוא בעל ידע רחב ומעביר את הסיורים בצורה חוויתית מאוד.  הסיור התמקד בהיבט הקולינרי אך היו גם נגיעות מעניינות של היסטוריה ואומנות. במהלך הסיור נהננו מיין ומים קרים באופן חופשי. הסיור התקיים ביום חמישי ונמשך 3 שעות, בין השעות 10:00-13:00. הסיור הקולינרי מתאים לזוגות, לקבוצות ומשפחות, לימי כיף לארגונים, לימי הולדת בכל הגילאים ואפילו למסיבת רווקות או רווקים. הסיורים מתקיימים בהרכב של בערך 14 אנשים במקומות נוספים בתל אביב (מלבד הסיור בשוק הכרמל): סיור שחיתות בפלורנטין בלילה, כרם התימנים בלילה ושוק לוינסקי- תוכלו לקרוא עליהם פרטים נוספים באתר האינטרנט המצורף. במהלך הסיור עצרנו בכמה נקודות טעימות כמו “פיתה פנדה” של השף פנדה (עידן) ונהננו מפיתה מעולה שהייתה ממולאת בכל טוב, עצרנו גם במסעדת “מיטש” של אורית מושקוביץ שם טעמנו קבב רומני מדהים וכמובן שתחפשו בסיור לעוד עצירות ומקומות טעימים במיוחד.
* שוק איט מציעים סיורים בשפות נוספות (אנגלית וצרפתית בתיאום מראש). 
מחיר הסיור עם שוק איט 200 ש” ח לאדם והשגתי לכם הטבה שווה בטירוף!!! ציינו שהגעתם דרך הבלוג של ניצן וקבלו בעת ההזמנה שלכם 10% הנחה על הסיור הכיפי הזה!! 
מספר טלפון להזמנות, פרטים נוספים וליצירת קשר: 0723384190
אתר אינטרנט: https://www.shukeat.co.il/

המלצה מספר 3: סיור גרפיטי עם Grafitiyul
“גרפיטיול” הוקמה ב2012 על ידי 2 חבר’ה שרצו להכיר ולחשוף לאנשים עולם שלם ומיוחד שהרבה בעצם לא באמת מכירים. לגרפיטיול סיורים במגוון מקומות בארץ ואפילו בעולם! אנחנו היינו בסיור בפלורנטין בתל אביב והופתענו לגלות שפלורנטין עברה מהפך בשנים האחרונות הרבה בזכות הגרפיטי שמאפיין אותה ואנשים מכל העולם מגיעים לבקר בה בכדי להתרשם מרחובותיה הצבעוניים. בסיור ליוותה אותנו מדריכה בשם יערה שהיא אמנית ושחקנית מוכשרת ובעלת ידע רחב, ידעה לענות לנו על השאלות והעבירה את הסיור בצורה מדהימה ומרגשת! יערה התאימה את עצמה ואת ההדרכה שלה לקהל ולאוכלוסייה שנכחו בסיור, הייתה רגישה לצרכי הילדים שהשתתפו בסיור, שאלה אותנו שאלות ודאגה שנהיה מעורבים ופעילים במהלך הסיור. יערה סיפרה לנו על ההתנסות המרתקת שלה ועל המקום בו האומנות פוגשת אותה בחייה. הסיור לא שיעמם לרגע, היה מעמיק מאוד וכלל הסברים מרתקים על אנשים מדהימים ועל הסיפורים שלהם והעביר ערך מוסף. הסיור הועבר בצורה מרתקת וניפץ לנו סטיגמות על אמני הרחוב בפרט ועל הגרפיטי בכלל ויצאנו מהסיור עם הרבה מחשבות ותובנות… בתור שתי בחורות שלא מתעניינות באומנות הופתענו מאוד מהסיור, התרשמנו ממנו לטובה ונחשפנו לעולם שלם ומרתק שמעולם לא הכרנו. בסוף הסיור התנסנו בעצמנו בגרפיטי על קיר ועל תקליט ויצאנו עם מזכרת מדהימה- חוויה מיוחדת בפני עצמה (למעוניינים יש אפשרות לסדנת גרפיטי על תקליטים שנמשכת 45 דק’ עד שעה).  הסיור מתקיים בימי שישי ונמשך בין שעה וחצי לשעתיים, עלות הסיור 120 ש”ח והוא מתאים לכל המשפחה ולכל הגילאים.  הסיורים יוצאים בהרכב של עד 30 אנשים בסיור ובתקופת הקורונה יוצאים בהרכב מצומצם יותר של עד 16 משתתפים ופועלים על פי ההנחיות וההגבלות. 
הגענו בסיור למקומות הכי מיוחדים, פוטוגנים ונסתרים בשכונת פלורנטין. לחלוטין אחד מהסיורים היותר מיוחדים וחוויתיים !! מומלץ בחום!!! תודו לי אחרי זה על ההמלצה הזו..
נקודת יציאה של הסיור: רחוב אליפלט 26. 
מספר טלפון ליצירת קשר: 052-556638970
כתובת אינטרנט להזמנה ישירה : https://shlink.co.il/ds

המלצה מספר 4: Lake tlv
לא להאמין שהמקום המדהים הזה נמצא בתל אביב! בפארק מנחם בגין בדרום תל אביב נמצא LAKE TLV שהוא המקום היחיד בארץ שמציע סקי מים בכבלים. מקום שקט, ירוק, מעוצב בסטייל מדהים ומציע חוויה מיוחדת ומרעננת בדיוק לימים כאלה חמים. 
חשוב לציין שהאטרקציה מתאימה גם לחובבנים חסרי ניסיון וגם למקצוענים. אל תדאגו! אם זו פעם ראשונה שלכם ילווה אתכם מדריך צמוד, ינחה אתכן ויתן לכם הסברים והדרכה.  המדריכים במקום היו זמינים לשאלות שלנו ועמדו לרשותנו בכל זמן השהות שלנו במקום. ישנן מספר אפשרויות גלישה המוצעות במקום. האפשרות הראשונה היא נייבורד- גלישה שמתבצעת על הברכיים ומתאימה למתחילים המעוניינים להתנסות בפעם הראשונה. אפשרות שנייה היא וויקבורד שהוא הנפוץ ביותר במקום- גלשן בעל נעליים מיוחדות המחוברות לגלשן ומשמשות כנקודת אחיזה בין הגולש לבורד. אפשרות נוספת היא שימוש ב2 מגלשיים, אחת לכל רגל (בדומה לסקי שלג הקלאסי). אנחנו התנסינו בגלישה בפעם הראשונה ולכן בחרנו את הנייבורד וכבר לאחר ניסיון אחד הצלחנו להחזיק את עצמנו על הבורד ולסיים כמעט סיבוב שלם במסלול.  בהגעה למקום קיבלנו קסדה, חגורת הצלה ובורד ואחרי הסברים ותדרוכים עם המדריך קפצנו למים ! 
אורך האטרקציה מינימום שעה (ממוצע השהייה במקום שעתיים) ויש כאלה שמגיעים גם ליום שלם. האטרקציה מתאימה לגילאי 9 ומעלה שיודעים לשחות (אפשרי גם לצעירים יותר בליויי מבוגר, תלוי בילד).  יש להצטייד בבגדי ים, כפכפים ומגבת (ניתן להצטייד גם בכלי רחצה), במקום יש מלתחות מסודרות, לוקרים ואפשרות לשמירת חפצים יקרי ערך. 
מחירים: העלות תלויה בסוג הגלישה בה תרצו להתנסות. גלישה בנייבורד שעה ראשונה 110 ש”ח. שעתיים- 170 ש”ח, ולאחר מכו כל שעה נוספת 60 ש”ח. סקי פס יומי- 350 ש”ח כולל וויקבורד. יש שעות של מבצעים והנחות על הגלישה, ניתן לברר פרטים נוספים על מחירים באתר האינטרנט. 
שעות פעילות של המקום:
ימים א’-ה’ שעות 10.00-22.00
יום ו’ שעות: 10.00-17.00
יום שבת שעות: 10.00-18.00
**שעות הפעילות של המקום משתנות משבוע לשבוע ובהתאם לחודשי השנה ומזגה אוויר לכן חשוב להתעדכן מראש בשעות הפעילות ולבצע הזמנה מראש. ניתן לבצע הזמנות דרך אתר האינטרנט או דרך הטלפון: 03-7391168.
כתובת אינטרנט: https://www.laketlv.co.il/
כתובת: פארק מנחם בגין (פארק דרום), תל אביב


תמונה להמחשה של אחת הגולשות המקצועיות במקום:


המלצה מספר 5: סיור כיפי עם EZRaider TLV

בבוקר יום שישי פתחנו את היום בסיור מגניב עם EZRaider בנמל תל אביב. בEZRaider תחוו סיור חוויתי וכיפי בתל אביב בדרך שונה ומיוחדת על כלי שטח חשמלי שמתאים לרכיבה גם במסלולים עירוניים. ניתן לרכוב עליו בעמידה או בישיבה והוא קל ופשוט לתפעול. בהגעה מקום קיבל אותנו אופיר, הסביר לנו כמה דקות על התפעול של כלי השטח, נתן לנו דגשים חשובים לשמירה על בטיחות וענה על השאלות שלנו. 
EZRaider  מציעים מספר מסלולים:
המסלול הראשון- פארק הירקון: יוצאים מכיכר אתרים לכיוון נמל תל אביב- הנסיעה בסמוך לים. מהנמל ממשיכים לפארק הירקון, לרכיבה בשבילי עפר.
המסלול השני- חוף תל ברוך: יציאה מכיכר אתרים, מעבר דרך נמל תל אביב אל מסלול לאורך החופים הלא מוכרזים של תל אביב. 
המסלול השלישי- יפו העתיקה: רכיבה בשטח אורבני לצד נופה של יפו העתיקה. הרכיבה מתחילה בטיילת של תל אביב, משם עולים ליפו העתיקה ויורדים דרך נמל יפו.
עלות הסיור 150 ש”ח למשתתף ואורך הסיור שעה ורבע. על פי תקנות משרד התחבורה הגיל המינימלי לנהיגה בכלי תחבורה זה הינו 16 והעלייה על המכשיר מותרת מגיל חמש ומעלה בליווי מבוגר ואין צורך ברישיון נהיגה.  הסיור יוצא בקבוצות מצומצמות של עד 10 אנשים ומתאים לזוגות ולקבוצות. 
ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 052-9469645 או בעמוד הפייסבוק (הם זמינים מאוד בהודעות):
https://www.facebook.com/EZRaiderTLV/?eid=ARAigYFLd00emXLhjqjP8V1FkLA11JsDJyQGDS0-GUyvj7t2e_XG0rQtkIfLDDyEtYMtBa5hoi_TKn0-

כתובת: כיכר אתרים, רחוב הירקון 165 תל אביב. 

המלצה  מספר 6: סיור אופנה עם גל שוקרון 
סיור האופנה בתל אביב היה בהדרכתה של גל שוקרון. גל היא יזמית אופנה העוסקת בחדשנות ואקולוגיה, מעצבת נעליים ובעלת המותג boota, מקימה ומנהלת, ביה”ס הגילדה, עיצוב נעליים ואביזרי אופנה. בסיור גל לקחה אותנו למפגש עם מעצבי אופנה מוכשרים הנחבאים בסמטאות הקסומות של תל אביב. שמענו סיפורים מעוררי השראה ועל תחילת דרכם, על העשייה האומנותית שלהם ועל משנתם האופנתית של המעצבים.  עצרנו בערך בארבע תחנות בדרך והיה לנו גם זמן קצר לרכישה בכל מקום בו ביקרנו.  המעצבים סיפרו על הסחורה שלהם ועל תהליך יצירת הבגדים. הסיור היה מרתק ומלמד ואורכו כ3 שעות.  גל בעלת ידע רב בתחום האופנה, העבירה את הסיור בצורה מרתקת, ענתה על כל שאלה ואפילו הביאה לנו הפתעות לדרך. לגל יש מספר סיורי אופנה ברחבי תל אביב ויפו ואפילו סיור אחד בחיפה. הסיור בו לקחתי חלק הוא הסיור היוצא מנחלת בנימין. עלות הסיור לאדם 150 ש”ח, והוא מתאים מאוד לקבוצות נשים, לימי כיף של חברות.

קישור להזמנה ישירה של הסיור:
https://shlink.co.il/ds

המלצה מספר 7: טיול בגן הקקטוסים המדהים:
בלב פארק הירקון בתל אביב נמצא גן הקקטוסים. במקום תוכלו להנות משטחים ירוקים ענקיים, מדשאות וכ-3,800 סוגים וזנים שונים של קקטוסים מרחבי העולם. הגן מרשים מאוד ולגמרי שווה ביקור!  הכניסה למקום חופשית, ללא עלות וללא צורך בהרשמה מראש.  
שעות פתיחה: ימי ראשון-חמישי 9.00-14.00
יום שישי 9.00-13.00 
יום שבת 10.00-15.30
יש חנייה שכרוכה בתשלום בסמוך לפארק (אנחנו חנינו בתחנת הדלק שנמצאת ליד וצעדנו ברגל למקום עם גוגל מפות). 

המלצה מספר 8: מסעדות:

 NUNUNU Dirty Dining– מסעדה קטנטנה (אין בה הרבה מקומות ישיבה) שהיא לגמרי אחת האהובות עלי בתל אביב, כמעט בכל ביקור שלי בעיר אני קופצת לאכול בה.  מי שלא מכיר עדיין את המסעדה המדהימה הזו- זה בדיוק הזמן ! מדובר על מסעדת סטרייט פוד של השף גיא גמזו, כל הארוחות מוגשות בתוך לחם בריוש טעים ורך בטירוף שנצרב עם חמאה על הפלאנצ’ה. 2 המנות האהובות עלי במסעדה הן לחמנייה עם מילוי בשר מפורק בבישול ארוך ולחמנייה מק אנד צ’יז (ממלואת במקרוני עם גבינת צ’דר). המחירים נוחים ונעים בין 30-47 ש”ח ללחמנייה. תודו לי אחרי זה על ההמלצה הזו.. 
שעות פתיחה: ימי ראשון-רביעי 12:00-00:00
ימי חמישי-שבת 12:00-1:00
כתובת: הרצל 16, תל אביב
אתר אינטרנט: https://nu-nu-nu.com/ 

מסעדת בשרים כשרה- כנען – מסעדה מעולה המגישה בשר טעים ואיכותי ומציעה שירות מעולה. אנחנו הזמנו את “ארוחת הטעימות” של המקום, הארוחה מורכבת ממנה ראשונה לבחירה וג’בטה, מנה עיקרית הכוללת פלטת בשרים ותוספות חמות ולקינוח פלטת קינוחים למרכז שולחן. מחירה של “ארוחת הטעימות” 210 ש”ח לסועד. המחירים במסעדה בהתאם למסעדת בשרים (ישנה מסעדה נוספת של אותם הבעלים שנקראת “גושן” ומציעה תפריט דומה מאוד וגם היא מעולה).
המסעדה גדולה מאוד וכוללת הרבה מקומות ישיבה בתוכה.  
שעות פתיחה: ימי ראשון- חמישי 12:00-00:00
שבת- שעה לאחר צאת השבת- 00:00
 כתובת: אחד העם 14, תל אביב
אתר אינטרנט: https://www.canaantlv.co.il/

המלצה מספר 9: קניות 
Chealsy-
אחת מהחנויות היותר מיוחדות בתל אביב. מדובר על חנות יד 2 (שיש לה שני סניפים הגדול מביניהם נמצא בתל אביב והשני, שנפתח לא מזמן- בגבעתיים) שמוכרת פריטים שווים בטירוף במחירים נוחים. מידי שבוע צ’לסי מפרסמות בעמוד האינסטגרם שלהן את סוג הבגדים/נעליים/פריטים שהן מקבלות במהלך אותו השבוע בהתאם לעונה. לכן, לפני שאתם מגיעים לחנות עם פריטים למכירה, יש לבדוק באפליקציה (בעמוד “חשוב שתדעו”) או באינסטגרם או בבירור טלפוני מול הסניף שלהן בתל אביב איזה פריטים הן מקבלות באותו השבוע. יש אפשרות להביא לחנות פריטים שכבר לא משמשים אתכם, שאתם לא אוהבים יותר, שלא מתאימים לכם, או שסתם תופסים לכם מקום בארון. בהגעה למקום נפתח לכם חשבון בצ’לסי בו תוכלו לעקוב אחר מכירת הפריטים שלכם לצבור כסף לקנייה בחנות או לחלופין לקבל חלק מהסכום במזומן עבור הפריטים שלכם שנמכרו. צ’לסי מתמחרות את הפריטים על פי שיקול דעתן והפריטים שאינם נבחרים למכירה בחנות או שאינם נמכרים לאחר תקופה, נשלחים לתרומות! גם אם אתם לא מעוניינים בהעברת ומכירת פריטים מארונכם, תוכלו לבוא לחנות ולרכוש מגוון פריטים מיוחדים, וינטג’ שלא תמצאו בשום מקום אחר ! כל פריט כמובן יש במידה אחת בלבד. 
שעות פתיחה (של החנות בתל אביב): ימים א’-ה’  בשעות 11:00-19:00
יום ו’ בשעות 10:00-16:00
יום שבת סגור. 
כתובת: מקווה ישראל 22, ת”א,
טלפון ליצירת קשר: 03-6549940

You Might Also Like...

No Comments

    Leave a Reply