Travels

Sinai

סיני מושכת אליה בשנים האחרונות תיירים רבים מישראל ולא סתם! היא נמצאת במרחק נסיעה ומציעה מחירים אטרקטיבים לחופשה קייצית וכיפית! בסיני תוכלו להגיע ולטייל במגוון מקומות או פשוט להגיע ולא לעשות כלום. אני רגילה בטיולים שלי להיות בעשייה כל הזמן והפעם החלטתי לקחת פסק זמן ולשנות אווירה. יש כמה מוקדים שמושכים ישראלים לחופשה בסיני, אנחנו נפשנו בנויאבה שבחצי האי סיני. 


איך מגיעים עד למעבר הגבול? יש כמה אפשרויות:
האפשרות הראשונה, נסיעה באוטובוס- שבעיניי זו הדרך הנוחה ביותר והאפשרות שאנחנו בחרנו בה. יש אוטובוס ישיר מתל אביב לאילת שיוצא בלילה ומגיע לפנות בוקר לאילת. האוטובוס עוצר בתחנה המרכזית, שם ניתן לקחת אוטובוס עד לגבול. 
האפשרות השנייה, להגיע עם הרכב הפרטי שלכם. ניתן להחנות את הרכב שלכם בגבול (ולשלם עבור החנייה בגבול- חשוב מאוד לראות איפה מחנים את הרכב, אסור להשאיר את הרכב בכל מקום), או לחילופין להכנס עם הרכב שלכם לסיני. גם פה, שימו לב שיש להצהיר מראש על כניסה עם הרכב לסיני, לא ניתן להכנס עם רכב עם כל מצלמה מסוג שהיא (מצלמת רברס וכו׳). מומלץ לברר בהרחבה לפני ההגעה על התהליך ולבדוק מה נדרש בשביל להכנס עם הרכב לסיני:
לכניסה עם הרכב לסיני לחצו כאן

מעבר גבול: מעבר טאבה לסיני פתוח לנוסעים בכל יום במהלך השבוע, 24 שעות ביממה, למעט יום כיפור וחג הקרבן. אנחנו עברנו את הגבול לפנות בוקר, הגבול היה ריק לגמרי, לא היו תורים וחשוב לא פחות החום היה פחות קיצוני. 
המעבר מישראל לסיני כרוך בתשלום אגרה גם בצד הישראלי וגם בצד המצרי. את אגרת המעבר בצד הישראלי מומלץ לרכוש מראש באתר מילגם בעלות 109₪ בכדי להמנע מעמלות ומתורים. את האגרה ניתן לרכוש מראש בכתובת:
https://borderpay.metropolinet.co.il/
את אגרת המעבר בצד המצרי, במחיר של 45₪ תשלמו במקום.

אינטרנט– ניתן לעשות eSIM או לרכוש סים מקומי בקאמפ (שימו לב שלחלק מהאנשים הסים המקומי לא עבד) 📲 אני עשיתי מראש חבילה של eSIM ואחרי שהיא נגמרה לי רכשתי סים מקומי בקאמפ עצמו. שימו לב שה-WIFI בגרין ביץ׳ לא עובד. 

לינה- אנחנו בחרנו לישון ב- Green Beach. יש בקאפ מגוון אפשרויות לינה- תוכלו לישון בחושות במחיר זול ותוכלו לישון בחדר פרטי עם מקלחת ושירותים פרטיים עם מזגן. טווח המחירים נע בין 50-150 ש״ח לאדם. הגרין ביץ׳ נחשב לאחר מהקאמפים ברמה הגבוהה ביותר בנואיבה והיחיד שיש בו בריכה. 
אנחנו שילמנו 300 ש״ח לזוג, ללילה על בסיס ארוחת בוקר וארוחת ערב בחדר עם מקלחת ושירותים פרטיים ומזגן.  כמובן שניתן להזמין חושה במחיר זול יותר ⛺️
כמה דברים שאני ממליצה לכם להביא איתכם לשהות בקאמפ:
(1) אלתוש לשעות הערב- בשעות הערב המקום מתמלא ביתושים, ודוחה יתושים זה מוצר חובה!! 
(2) מצעים למיטה- אנחנו לא הבאנו איתנו, ודיי הצטערנו על זה.
(3) נעליים נוחות לכניסה למים- אני הייתי עם שורש וזה היה מעולה ונוח. בחלק מהמקומות יש קיפודי ים, ומומלץ מאוד להכנס עם נעליים למים כדי למנוע תקריות מיותרות. 
(4) שנורקל- אם יש לכם שנורקל תביאו איתכם מהבית, יש כמה אזורים שניתן לשנרקל בהם באזור. 
(5) מזרון ים- בגרין ביץ׳ יש בריכה וגם הים שטוח ובלי גלים ומזרון ים לגמרי משלים את החוויה. 
(6) כלי רחצה- תזכרו שאתם לא מגיעים למלון, אין שמפו או מרכך ולכן, מומלץ מאוד להביא איתכם מהבית. 

דרך הקאמפ מוצעים מספר טיולים שניתן לצאת אליהם. טיול ללאגונה הכחולה ולראס אבו גאלום, טיול לדאהב ולשוק, טיול שקיעה וכו׳.
אנחנו בחרנו לקחת טיול יום ללאגונה הכחולה ולראס אבו גלום שעלה 120₪ לאדם. בלאגונה הכחולה תוכלו להנות מספורט ימי או מגלישת רוח בתוספת תשלום ובראס אבו גלום שנמצא במרחק 10 דק׳ נסיעה מהלאגונה הכחולה, תוכלו לשנרקל. מומלץ להביא איתכם מהבית שנורקל כדי להמנע מעלויות נוספות 🤿 שימו לב שניתן להתמקח על המחיר של הטיול, ובמידה ותהיו קבוצה אפשר גם לשלם 80 ש״ח לאדם עבור הטיול הזה. 
ניתן לצאת לטיולים נוספים: לדאהב, או לטיול שקיעה. המזג אוויר היה קיצוני ואנחנו וויתרנו. שימו לב שהנסיעה הייתה בערך שעתיים לכיוון והנסיעה הייתה בטנדר מאחורה (שהיה מרופד). חשוב מאוד להצטייד בכובע, הרבה מאד מים וקרם הגנה. 

 

עוד כמה הערות לסיום:
– אין צורך להביא ממיר שקעים, השקע הוא כמו השקע הישראלי. 

– ברוב המקומות בסיני מלבד המטבע המקומי, מקבלים גם שקל וגם דולר- אנחנו לא המרנו כסף.

ביקרתם באחד מהמקומות שהמלצתי בבלוג?? איזה כיף! תייגו אותי באינסטגרם nitzan_avital שאראה ואפרסם אתכם אצלי בסטורי!

 

You Might Also Like...

No Comments

    Leave a Reply