Travels

Burgas

מחפשים יעד קייצי, קרוב וזול? בורגאס היא היעד המושלם עבורכם! יצאתי יחד עם פספורט ניוז וקווי חופשה לבדוק לכם את היעד שמושך אליו את הישראלים וחזרתי עם המלצות שוות במיוחד!

בורגאס היא עיר נופש, הממוקמת לצידו של הים השחור. בורגאס היא יעד שמושך אליו תיירים רבים מרחבי אירופה בחודשי הקיץ, וכן, גם את התיירים הישראלים, המגיעים אל המלונות והקלאבים השונים, שעל רצועת החוף היפה הזו.

בביקור שלי בבורגאס ביקרתי בלא פחות מ-8 בתי מלון שונים ואלה המלונות שהכי אהבתי: 
המלון הראשון, מלון Voya Beach, מלון חמישה כוכבים יוקרתי, ברמה גבוהה מאוד, שנפתח לא מזמן, מציע אוכל מעולה, ספא מפנק בריכה חיצונית ואפילו פארק מים מרענן שנמצא בתוך בית המלון. החסרון היחיד שהוא קצת מרוחק מהטיילת. המלון מתאים מאוד למשפחות עם ילדים, ויש בחדר אוכל אפילו עמדה המיועדת לתינוקות ומציעה גרבר וכמה סוגי מטרנה. המלון מציע אירוח על בסיס ״הכל כלול״. 

קישור להזמנה של המלון:
https://www.travelor.com/he/hotels/place/bg/17368412?fid=65694&check_in=2023-09-10&check_out=2023-09-15&guests=a,a&country=IL&currency=ILS&session=99f3467d-9ebd-4885-9030-2ac618220a55&filters=

המלון השני, מלון Barcelo Royal Beach, מלון חמישה כוכבים, עם בריכה מדהימה, גם במלון הזה יש אפשרות לאירוח על בסיס ״הכל כלול״, או חצי פנסיון- לבחירתכם. המלון מציע מגוון סוגי חדרים מרווחים ומתחם ספא מפנק.

קישור להזמנה של המלון:
https://www.travelor.com/he/hotels/place/bg/4080652?fid=65694&check_in=2023-08-25&check_out=2023-09-01&guests=a,a&country=IL&currency=ILS&session=99f34055-26ae-417b-b00a-e2867961004b&filters=


המלון השלישי, מלון Europe מלון ארבעה כוכבים, המלון לא ברמה גבוהה מאוד, אבל הוא מציע אוכל כשר, על בסיס חצי פנסיון. במלון תוכלו למצוא גם בית כנסת ובריכה יחסית גדולה. המלון מתאים גם למשפחות והוא נחשב לאחד המלונות הזולים באזור.

ביום הראשון יצאנו לטיול כפרים מיוחד במרחק של שעה ורבע נסיעה מבורגאס, את הטיול ליוותה מדריכה מקומית דוברת השפה העברית. בעצירה הראשונה, ביקרנו בקמיניאק (Kamenyak) טעמנו את הגבינה הבולגרית המקומית וגם עגבניות מיוחדות שגדלות במקום . משם המשכנו למדבו (Medovo), עיירה מיוחדת בה התרשמנו מעבודות אומנות בעץ וקדרות, שם גם קיבלנו הצצה לתהליך הכנת המאכל הידוע בבולגריה ״מקיצה״ שהוא מעין סוג של ספינג׳ (וכמובן שגם טעמנו אותו). משם המשכנו לחוות דבורים מיוחדת, שמענו על הסגולות של הדבורים וטעמנו מספר סוגי דבש. 


ביום השני, יצאנו לטייל במרכז העניינים בבורגאס שנמצא בטיילת סאני ביץ׳, שם טיילנו בין מאות דוכנים וחנויות שונות. רכשנו מתנות, מזכרות וכמובן, מוצרים קוסמטיים העשויים משמן ורדים. בולגריה ידועה כמייצרת תעשייה שלמה משמן הוורדים המופק מעלי הכותרת של הורדים.
ברחבי הסאני ביץ׳ תוכלו להנות גם ממגוון קזינו המפוזרים בכל מקום, תוכלו לעלות לסיבוב בגלגל הענק ולהנות מהנוף מלמעלה או לנוח בחופים היפייפים עם קוקטייל טוב ולספוג קצת שמש.  בערב, הטיילת בסאני ביץ׳ הופכת למרכז בילויים עם פאבים ומועדונים, מה שמושך אליה צעירים רבים. 


משם המשכנו לסיבוב בעיר העתיקה ״נסבר״ (Nessebar) , שהוכרזה בשנת 1983 כאתר מורשת עולמית ע״י אונסקו בשל מספר הרב של המבנים ההסטוריים בעלי החשיבות שהשתמרו בה. ניתן בסיור בעיר העתיקה לראות את חורבות הבזיליקה, שרידי בית מרחץ ביזנטי ומספר כנסיות.  העיר העתיקה שוכנת על צוק סילעי והיא פנינה אמיתית לחובבי הסטוריה. יש בה נוף מדהים לים סמטאות ציוריות עם חנויות מזכרות ואומנים מקומיים. בעיר העתיקה תוכלו גם ליהנות מאוכל מקומי במספר מסעדות. אנחנו ישבנו לארוחת ערב בעת שקיעה במסעדה על צוק המשקיף לים .

ואיך אפשר לדבר על בורגאס בלי להתייחס לפארקי המים המרשימים שהיא מציעה?
אם אתם מטיילים עם ילדים, וגם אם לא, תוכל להנות ממספר פארקי מים בבורגאס:
הפארק הראשון, פארק המים אקווה פארק פרדייס נסבאר (Aquapark Paradise Nessebar) נמצא קרוב לסאני ביץ’. מדובר על פארק מים גדול ומושקע. בפארק קיימים לוקרים תמורת סכום סימלי ושירותים ומקלחות. בפארק תמצאו אטרקציות שמתאימות לכל הגילאים: מגלשות מסוגים שונים, אבובים, בריכת גלים, בריכות שחייה ועוד.

הפארק השני, אקשן אקווה פארק (Action Aqua Park), שגם הוא נמצא בסאני ביץ׳, מציע כ- 30 אטרקציות מים, ביניהן בריכות שחיה, מגלשות במסלולים אתגריים ורגועים יותר, אבובים ובריכת גלים.

אם אתם דווקא מחפשים אטרקציות מיוחדות תוכלו לצאת לרכיבה על סוסים, לטיול ג׳יפים, או להנות ממגוון אטרקציות ימיות. הטיולים יוצאים בימים קבועים ולכל הטיולים כמובן צריך לשריין ולהזמין מקום מראש. ניתן ליצור קשר למידע ופרטים נוספים על כל הטיולים עם אנשי הקשר הללו:

אלכס 359885331776+
אירנה 359885050406+
קלמן 359896784046+


את החופשה שלנו סיימנו ב״פסטיבל החול״, שנמצא בימים אלה ממש בשלבים של הקמה ובנייה. מדובר על פסטיבל מיוחד שנפתח בכל שנה בחודשי הקיץ, בכל פעם בקונספט ובנושא אחר. בפסטיבל תוכלו להנות מיצירות המפוסלות בחול על ידי מגוון אמנים מבולגריה ומרחבי אירופה. הפסטיבל צפוי להפתח בסוף חודש יוני 2023 לקהל הרחב. בחלק מהימים הוא יהיה פתוח לקהל ללא תשלום, ובחלק מהימים הוא יגבו מחיר סמלי עבור הכניסה. 
אין צורך להזמין כרטיסים מראש, ניתן פשוט להגיע. שימו לב- הפסטיבל לא נמצא בסמוך לטיילת ולאזור של הסאני ביץ׳, אלא במרחק נסיעה של 40 דק׳, מומלץ לשלב את ההגעה שלכם לפסטיבל עם טיול באזור. 
הפסטיבל נמצא ב Morska Gradina Burgas, ליד Hotel “Park”. 


מה עוד יש באזור ? אם אתם בעניין של שופינג, לא רחוק נמצא הקניון Mall Galleria Burgas  עם כל המותגים והרשתות שמוכרים לנו מהארץ, רק במחירים הרבה יותר זולים. בנוסף, תוכלו להנות גם מרשתות אירופאיות ורשתות מקומיות שאין בארץ. 

אז מי אירגן לי את כל הטיול הזה? הכירו את קווי חופשה.
קווי חופשה היא חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש.
היא מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה וליעדי הנופש הפופולאריים. ביעדים אלה מחזיקה קווי חופשה מלאי ענק של חדרים בבתי מלון ובקלאבים מפוארים ומיוחדים (חלקם על בסיס אירוח “הכל כלול”).
בנוסף, קווי חופשה מציעים מגוון רחב של טיולים מאורגנים וחבילות ספורט ייחודיות למבחר יעדים מרכזיים באירופה.
בחלק נכבד מהיעדים (וביניהם בורגאס) ניתן לפגוש בעת ההגעה נציג מקומי שימתין לכם מרגע הגעתכם, ידאג לכם להעברות לבית המלון ויציע מגוון טיולים כיפיים לאורך שהותכם בחופשתכם.
ובשורה משמחת במיוחד- קווי חופשה התחילו לפני שבוע להפעיל טיסות לבורגס והחל מעוד שבועיים יוצאים עם 6 טיסות שבועיות בימים ראשון עד שישי. 

מקווה שאהבתם את הבלוג! 
לעוד תמונות וסרטונים מאתונה ומיעדים נוספים בארץ ובעולם מוזמנים לעקוב באינסטגרם nitzan_avital   

ביקרתם באחד מהמקומות שהמלצתי בבלוג?? איזה כיף! תייגו אותי באינסטגרם nitzan_avital שאראה ואפרסם אתכם אצלי בסטורי!

You Might Also Like...

No Comments

    Leave a Reply