Israel

רגע של הפוגה: פסטיבל וולנס

ממש רגע לפני תחילת המלחמה, יצאתי לסוף שבוע לפסטיבל וולנס מושלם. מי היה מאמין שהכל ישתנה ברגע מקצה לקצה. 

יצאתי לפסטיבל קסום שנועד להעניק הזדמנות לקבל רגע של שקט, לחוויה מרגיעה במיוחד, ממש כאן בישראל מתחת לאף שלנו בפסטיבל WellFest . בפסטיבל למדתי מהמורים הטובים ביותר את חיבור הגוף – נפש המקיימים אחד את השני, במגוון סדנאות, הרצאות ופעילויות בתחומים שונים ומרתקים של אורח חיים בריא.

לצד ההעמקה הפנימית בפסטיבל, הייתה מעטפת מושלמת לחוויה מלאה ומקיפה לכל החושים, בהופעות של מוזיקאים מוצלחים ומובילים, מוזיקה וצלילים מעשה אדם ומעשה הטבע, בנוף מפעים המקיף אותנו, באוכל טעים ובאמנות.

 

הפסטיבל מתקיים מדי שנה במלון נחשולים, בהפקת סורנטו בריאות & וולנס. סורונטו מפיקים מעל עשור חופשות, ריטריטים ואירועים מעולמות הוולנס בארץ ובחו”ל, וה-WellFest הוא פסטיבל שמתקיים פעם אחת בשנה בלבד והוא נקודת השיא של העשייה שלהם בכל השנה. השנה הפסטיבל התקיים בחודש אוקטובר, ובשנה הבאה הוא צפוי להתקיים בחודש נובמבר. 

הפסטיבל נועד להעניק הזדמנות לטעום ממגוון סדנאות ושיעורים עם צוות מורים מקצועי וגדול שמגיע ללמד בפסטיבל ולאפשר אווירה פסטיבלית שיש בה גם הופעות ויריד אמנים והכל במלון ששוכן על קו המים באחד החופים היפים ביותר בארץ.

כל אחד יכול למצוא סדנאות שמעניינות אותו, מוכרות או חדשות ולהשתתף בסופ”ש אחד בהרבה מאוד חוויות מרתקות ומיוחדות לגוף ולנפש שלאו דווקא אפשריות בחיי היומיום. כמו מה למשל? מיינדפולנס, וואטסו, מחול קדום, סדנה להכנת לוכדי חלומות, סדנת כתיבה אינטואיטיבית, אכילה קשובה וחיבור לגוף, האטה יוגה בזרימה, אקרויוגה, יוגה תרפיה, סאונד הילינג, מדיטציה אקטיבית ועוד. 

הפסטיבל משתרע על פני 50 דונם של קו חוף, מדשאות ומפרץ יפייפה שמוסיפים תפאורה מושלמת לאירוע ואווירה של חופשה לכל דבר. בניגוד לרוב הפסטיבלים בתחום הזה הפסטיבל מתקיים במלון עם מגוון סוגי חדרים ועלויות כדי לאפשר לכל אחד על פי כיסו להגיע ועדיין ליהנות מרמת אירוח של מלון (ולא קמפינג בסיסי) עם כל התנאים של אירוח במלון בזמן הפסטיבל.

צוות המורים הוא הטוב ביותר בארץ כל אחד בתחומו ובתוספת האווירה, ההופעות והקהל המדהים שמגיע זהו אירוע יחיד מסוגו בארץ שמעניק חופשת וולנס אמיתית שמחזקת את הגוף ומרוממת את הנשמה. 

בנוסף, נהננו באותו סוף שבוע ממגוון דוכני אוכל צמחוניים (אני אכלתי לראשונה המבורגר סלק), דוכני אמנים ויוצרים מקומיים מגוונים, מתחם טיפולי עיסוי מרגיע, ספורט ימי במפרץ הציורי, ומנוחה מול נוף הים.

תודה על פסטיבל מדהים ועל חוויה בלתי נשכחת. מחכה ומתפללת לרגע בו נוכל לחזור לרגעים כמו אלה, לרגעים של שקט, כי אנחנו לגמרי צריכים את זה. 

You Might Also Like...

No Comments

    Leave a Reply