Israel

יצאתי לסופ״ש קולינרי בנצרת וחזרתי עם המלצות שוות

בשבוע שעבר, יצאתי לסופ״ש קולינרי מיוחד במלון רמדה אוליביה בנצרת כחלק מסיור עיתונאים וחזרתי עם המלצות שוות במיוחד. מדובר על מלון בוטיק נצרתי בקונספט קולינרי, שילוב של טעמים וניחוחות מהמטבח הנצרתי-גלילי עם אירוח אוריינטלי יוקרתי ונוחות מודרנית. ממוקם מול נוף גלילי פתוח ומשקיף אל העיר העתיקה. המלון נמצא במרחק הליכה קצר מהכנסיות, השווקים וסמטאות העיר העתיקה.

מלון יחסית חדש, החללים במלון מעוצבים בסגנון ים תיכוני מיוחד וכבר בכניסה אליו תרגישו אווירה של חו״ל, החדרים מרווחים ונקיים, ואנחנו קיבלנו חדר עם מרפסת ונוף לעיר. 

קישור להזמנה של המלון:

https://www.travelor.com/he/hotels/place/il/9209909?fid=65694&check_in=2023-08-25&check_out=2023-08-26&guests=a,a&country=IL&currency=ILS&session=99f719a9-3262-4da3-b9e4-39cd53326dc8&filters=

המלון מציע 2 מסעדות שף בניצוחו של השף רמי אבו-ליל. המסעדה הראשונה, סולטאנה-בר, המעוצבת בסגנון מיוחד ומוגשות בה ארוחות צהריים מפנקות, אוכל ברמה גבוהה מאוד. למסעדה יש מרפסת עם נוף מרשים לכל העיר. 

בנוסף, מידי יום  שישי בערב (או בימי חמישי בהזמנה מראש) מתקיימים מופעים מדהימים של רקדנית בטן בתלבושת ססגונית מסורתית לצלילי דרבוקה- מה שיכניס אתכם לאווירה המיוחדתשל המלון. 

המסעדה השנייה, היא מסעדת ״לוקנדה”. מסעדה גלילית ערבית הממוקמת במלון “רמדה אוליבייה״ נצרת בניצוחו של השף רמי אבו-ליל המספקת לסועדיה חווית טעמים וחושים, פתחה לא מזמן את שעריה לאחר שיפוץ מסיבי שכלל עיצוב מרשים ואותנטי לצד הגדלת חלל המסעדה ובניית בר מיוחד במרכז חלל המסעדה.

התפריט החדש מכיל את מיטב מאכלי המטבח הערבי, כאשר תשומת לב מירבית מושקעת בהכנת כל מנה ומנה, כשאת הפרודוקטים הטריים למנות רוכש השף עצמו מדי יום מהשוק העתיק בנצרת. הירקות המוגשים במסעדה מגודלים ברמה פרטנית בחוות גידול אורגנית הממוקמת מחוץ לכותלי המסעדה ומספקת לסועדים הצצה מרהיבה על תהליך הגידול.

מנות הדגל של המסעדה כוללות חיבור של צמחי בר עם בשרים משובחים, דגים טריים וטכניקות בישול עם נגיעות תבלינים שנטחנים מדי יום על מנת לשמור על טריותם ועוד מנות הכוללות חיבור מתקופות שונות בחייו של השף מהמטבח הנוסטלגי של אמו למטבח המודרני והחדשני, תוך שמירה על טעם אותנטי-מסורתי.

ממרפסת המסעדה נשקפת כל נצרת העתיקה על שלל אתריה ההיסטוריים והדתיים המצויים בה. חלל המסעדה מעוצב בסגנון אוריינטלי המעניק ליושבים במקום תחושה כאילו הם חלק מאווירת “אלף לילה ולילה״.
בנוסף, לוקנדה זמינה למגוון אירועים פרטיים ועסקיים וניתן לקיים בה אירועים של עד 60 אורחים (בתיאום מראש). מעת לעת נערכים במסעדה ערבי קונספט ייחודיים עליהם ניתן להתעדכן מראש בעמוד הפייסבוק של המסעדה.

במלון מוצע גם מידי יום שבת, סיור מודרך בנצרת אשר נותן הצצה לעיר וכולל סמטאות עתיקות, אתרים היסטוריים, מאפיות לאניני טעם, יצרני ממתקים מובחרים וחנויות שחזיתן אינה מלמדת על הנמצא בתוכן. אחד מהמקומות המיוחדים והמומלצים באזור היא מאפיית ״ממתקי הידידות״, שנמצאת במרחק הליכה מהמלון. 

בנוסף, לחובבי הקולינריה שבניכם, מידי יום שישי, נערך סיור במטבח המקצועי של המלון, לאוהבי המעדן המתוק מוצעת סדנה חוויתית בה מלמדים את סוד הכנת הכנאפה המעולה. אנחנו נהננו מסדנה פרטית עם השף של המלון רמי אבו ליל.
* הסיור המודרך וסדנת הכנאפה הינם בתשלום וניתן להזמינם במסגרת חבילת אירוח במלון.

ואם כל זה לא מספיק, במלון תוכלו להנות גם מבריכה מקורה, ג׳קוזי, סאונה יבשה וסאונה רטובה וספא שמציע טיפולי ספא מפנקים במיוחד. וקיבלתי את אחד מהמסאג׳ים הטובים ביותר שעשו לי בתקופה האחרונה!

You Might Also Like...

No Comments

    Leave a Reply